Welkom bij Kabels & co.

Meest gestelde vragen

Waarom moet ik bij Kabels & co. vooraf betalen?

  • Wij zijn goedkoper dan andere webshops en dat willen wij graag zo houden. Wij hanteren 'vooraf' betalen dmv een overschrijving of een electronische betaling via iDeal, omdat dit goedkoper is in het verwerken van uw betaling. Doordat u vooraf betaald, kunnen wij makkelijker en sneller uw bestelling verzenden. U hoeft geen onnodige kosten te maken en wij hebben geen hoge verwerkingskosten bij de bank. Deze bankkosten worden bij elke andere webshop wel aan u doorberekend! Acceptgiros zijn handig, maar de verwerkingskosten zijn erg hoog.

Waarom verstuurd Kabels & co. niet 'onder rembours'?

  • Helaas is dat niet mogelijk. Om het u en onszelf zo goedkoop mogelijk te houden, hebben wij besloten geen rembourszendingen te verrichten. Een gemiddelde rembourszending kost ongeveer € 15,- Mocht er een bestelling geweigerd worden, om wat voor reden dan ook, dan moet Kabels & co dus twee keer deze kosten dragen, die we dan vervolgens moeten doorberekenen aan de klant. Dit is niet iets wat wij willen, daarom hebben we de rembours-zendingen van de lijst met mogelijkheden moeten schrappen.

Kan ik bij Kabels & co. ook met een Creditcard betalen?

  • Helaas zijn de kosten voor het accepteren van een Creditcard te hoog om onze prijzen laag te houden. Wellicht kunt u in de toekomst wel bij ons terecht voor betalingen met Creditcards, maar op dit moment helaas niet!

Is het wel veilig om bij kabels & co te bestellen?

  • Wij streven er altijd naar uw bestelling zorgvuldig te behandelen. Doordat u vooruit betaald heeft u nog de mogelijkheid om van uw bestelling af te zien. Na betaling ontvangt u van ons een bericht, danwel via email, danwel via onze site, dat uw betaling is ontvangen. Dit en uw bankafschrift zijn het bewijs dat uw betaling is verwerkt. Uw bestelling wordt na een aantal verwerkdagen verzonden. Als u na een betaling afziet van een bestelling zullen wij er alles aan doen het door u betaalde bedrag voor de artikelen terug over te maken. Is uw bestelling al onderweg, dan kunt u na ontvangst alsnog beslissen of u uw bestelling wenst te behouden. Wanneer u het toch retour wenst te sturen, vergeet dan niet dat wij de gemaakte verzendkosten zullen moeten verrekenen bij het retourstorten van uw overgemaakte betaling. U dient zelf zorg te dragen voor een goede retourzending, welke inhoud dat u eerst contact opneemt met ons via: info@kabelsenco.nl, om de retourzending aan te melden en vervolgens de retourzending voldoende frankeert. Na het ontvangen van het artikel in ons magazijn en na beoordeling dat een product ongebruikt retour is gekomen, zullen wij uw retourbetaling in orde maken, met aftrek van de eventueel gemaakte verzendkosten door Kabels & co. en de eventuele extra kosten voortvloeiend uit het niet voldoende frankeren van de retourzending door u als consument. Mocht u verdere vragen hebben over verzending, neem dan contact met ons op via: info@kabelsenco.nl

Waarom vraagt kabels & co wel verpakkings- & verzendkosten?

  • Wij vragen een bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten om zo de kosten voor verpakkingen en verzendingen laag te houden. De werkelijke kosten zijn hoger dan aan u doorberekend worden. Elke andere leverancier berekent U al deze kosten in werkelijke waarde door, al lijkt het vaak dat er gratis verzonden wordt, in werkelijkheid zitten die kosten in de productprijs verwerkt.

Ik kan bepaalde artikelen die ik wil bestellen niet vinden?

  • Wij proberen er alles aan te doen u op uw wenken te bedienen. Bij ons is de klant met recht 'koning'. U vraagt en wij draaien, dus is er iets dat u graag bij ons zou willen bestellen, maar u kunt dat niet op onze site vinden, stuur uw vraag dan door naar info@kabelsenco.nl en wij gaan voor u aan de slag. En geloof ons als wij zeggen: 'De gekste bestelling hebben wij nog niet gehad'.

Als ik een bestelling plaats met meerdere aantallen, staat er op mijn beeld toch maar één artikel, hoe kan dit?

  • Als u uw bestelling doorvoert naar de kassa en uw aantallen aanpast, dient U wel uw bestelling te 'updaten'. Dit doet U door op de knop 'Update' te klikken.